Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2018. május 10. 12:03 - Gothicrosetteblog

II. Míder átalakítás / Mieder decoration

Ezt a mídert még tavaly ősszel alakítottam át, csak  valahogy nem tudtam időt szánni arra, hogy írjak róla. De nem baj, mert azóta már felavattam és fotó is készült róla felvéve sőt még videó is :) Egy elég régi darab és az első képen látható, hogy melltartó szerű a felső része, ami nem tetszett, viszont a csipke az alján meg, a fekete szatén anyaga igen, ezért megvettem, talán valami 500ft volt és turiból való.Remélem fogok még találni valami hasonlót, mert ötletem van bőven.

mider1.JPG

Bársonyból szabtam rá felülre egy darabot, ami teljesen elfedi a tetejét mindent ami nem tetszik rajta. Egyébként az is valami second hand felső volt, csak nem hordtam,mert jellegtelen volt.

mide2.JPG

Aztán jöttek még rá ezek a bársony csíkok meg a légcsipke, és felülre egy egyszerűbb csipke, plusz a pántokat muszáj volt vissza varrnom,mert a teteje eléggé gyűrődött amiatt hogy a bársony nem egy merev anyag, és így jó lett. A legvégén pedig befűztem szatén szalggal.

mider3.JPG

A végeredmény,  olyasmi lett mint azok a drága cuccok a goth boltokból, amin sokszor tűnődtem már, hogy de jó lenne nekem is egy csupa csipke viktoriánus felső :)

mider4.JPG

m66.JPG

m99.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr2113693354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cathreen Misery (törölt) 2018.05.11. 15:39:31

Nagyon szép lett, tényleg olyan gyönyörű, mint akár a drágább testvérei a külföldi boltokban! :D Ügyes vagy és biztos vagyok benne, hogy ezerszer jobb, mint sem a kintről vásárolt társai. Hiszen, ez olyan saját darab aminek nincs párja. ^^
S ilyenkor bánom, hogy nem járok olyan gyakran turkálókba! :D xDDD

Gothicrosetteblog 2018.05.31. 09:47:46

@Cathreen Misery: Köszönöm! Örülök, hogy tetszik :) Nekem az a tapasztalatom, hogy egy pár éve leromlott a turis cuccok minősége és felment az áruk. A napokban jártam végig párat, és semmi igazán jót nem találtam. De lehet gyakrabban kéne járnom.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása