Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2019. december 21. 11:03 - Gothicrosetteblog

Vampire Gothic Photography

 A WorldGothicModels oldalon kedvet kaptam hogy készítsek néhány képet a verseny témájában amit meghirdettek Vampire Goddess 2019 néven.  Örülök, hogy belevágtam, mert ez jobban ösztönzött a fejlődésre mint máskor. Megkönnyítette a feladatomat, hogy volt egy téma, elképzelés, amin előre tudtam gondolkodni.

Összesen 3 képpel lehetett nevezni, mindeössze kettőt választottam ki,  még készültek képek, melyek indulhattak volna, de akkor valamiért ezekre esett a választásom és a  határidő is rövid volt.

Öltözetnek a bordó átalakított míderemet választottam, amihez pont volt egy pár ugyanabból az anyagból készült bordó keztyű, melyet még évekkel ezelőtt terveztem. Ehhez jött a kedvenc fekete felsőm ami tökéletesen  passzol míderek és fűzők alá. No meg a fejdísz. 

Két külön napon készültek a képek. Szerencsére megszállt az ihlet és végig tudtam gondolni mit és hogyan csináljak. A növények jó ötletnek tűntek, és tényleg feldobták a képeket, ugyanis nem akartam csak egy sima valamilyen beállós fotót, ezért egy csendéletet raktam magam elé.

Most kezdtem el igazán utómunkával foglalkozni. Mivel jóféle smink cuccok híján vagyok és emiatt nem tudok rendesen sminkelni, a programokhoz jobban értek, úgy döntöttem így oldom meg. Hisz sejtettem hogy erre a versenyre a natúr dolgok nem igazán passzolnak.

Az első kép a versenyre:

EN:

I entered the Vampire Goddess contest by World Gothic Models page. This motivated me to make better photos then I usually do, so I developed a lot and made a better photo editing in my photos. The topic gave me some inspiration and helped to decide what to make how to pose in the photos.

I chose my DIY red corset with gloves designed by me from the same fabric.Its all fitting well to this concept.

I took these photos in two different days and had enough time to think about more of the accessories and stuffs. The plants seemed a good idea and turned out pretty well.

My make up wasn't strong and extreme enough so I added some more with a program.

The 1st photo for the contest:

 

vampgoddesscontest1.jpg

 Another one photo from the same photoshot.:

redvampresiz.jpg

A második kép a versenyre/ Second photo for the contest. :

bloodrink2.jpg

Nagyon meglepett hogy ezek a képek így sikerültek. Talán ez az első, ami megközelíti azt a minőséget amit szerettem volna elérni, de korábban nem jött össze.

A versenyen ugyan nem nyertem, de nem szegte kedvem, ugyanis örültem magának a fejlődésnek.

Köszönöm mindenkinek aki lájkolta a képeimet.

Ráadásként  megosztok még egyet ugyanebből a fotózsorozatból, amot még nem láttatok. :)

A többit pedig majd máskor.

 

EN:

I was very surprised of the photo results, these are very close to that ones in my head, and made me happy. I did not win but I'm so glad for how all these turned out.

Thank you very much for the votes!

Here is a plus photo that you haven't seen before. :)

I will share some more next year.

vorosivyre.jpg

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr7115265684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cathreen Misery 2019.12.21. 20:55:38

Nagyon tetszettek a képek és még jobban örültem annak, hogy bekerültél a versenybe! ^^ Gratulálok és ügyes voltál! ^^
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása