Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2021. március 13. 10:12 - Gothicrosetteblog

I had learn something new to make shoe wings / A szárnyak elkészítésével egy új dolgot kellett megtanuljak

 The previous post about wings can be found here. But now I'd like to share a story about the technical details.

When I figured out this shoe wings idea, I had to realize that I need to learn sewing with machine. I had only a little one for beginners which didn't work so well. Needless to say I sewn the first wings by my hands. Those were my favorites. Took so much time to finish them, but luckily I inherited a beautiful old machine soon after this.

sewing.jpg

Then I needed to practice as lot as I could. It was a hard task, because all the wings are with tons of curves, and I sewn only straight lines before. I didn't want to simplify my ideas to make  lame looking wings. So kept sewing and sewing on samples. So the result really worth it you can check out these photos below and my shop with the wings :)

wings.jpg

 

 Az előző bejegyzést a szárnyakról itt olvashatod, azonban most inkább a technikai hátteréről szeretnék megosztani egy kis történetet.

Nos mikor kiötlöttem, hogy  ilyeneket akarok csinálni, hamar rá kellett jönnöm, hogy  hosszú távon nem fog menni varrógép nélkül, mert túl időigényes lesz. Jól sejted az elsőket kézzel varrtam meg, úgy hogy igyekeztem a lehető legszebben és legjobb tudásom szerint a gépi varráshoz hasonlóan öltögetni. ( Emiatt nagyon kötődtem az első darabokhoz, de végül meg kell tőle váljak :))

Elég hamar hozzájutottam azaz,  megörököltem egy régi orosz varrógépet a 80as évekből, melyet előtte egy varrógépműszerész megjavított, majd ezután kezdetét vette a varrás gyakorlása. Korábban varrtam már  géppel ezt azt, viszont a szárnyak igazi khívást jelentettek számomra, amiatt hogy szinte minden oldalát ívesre terveztem.

Mindenképp azt szerettem volna, hogy a lehető legjobban nézzenek ki, és ne szabjon gátat ennek a varrás tudásom. A sok gyakorlás meghozta gyülmölcsét. :)

purpbatw5.jpg

littlebl3.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr3416459684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása