Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2020. december 05. 11:43 - Gothicrosetteblog

Steampunk kollekció

Steampunk Nyakpánt Bézs Csipkével 

Egy rozsdabarna szatén szalagot díszítettem fodrozott bézs csipkével. Erre varrtam néhány fogaskereket, majd a nyakpánt közepére kézzel festett fekete mintás oliva zöld üveglencse került. A nyakpánt bronz delfinkapoccsal és szerelékekkel állítható a megszokott módon.
Hossza: 36 cm
31-36 cm-ig állítható

steamp3.jpg

steamp4.jpg

steamp8.jpg

steamp10.jpg

 Bronz-barna Drót medál Kék Üveglencsével "Fogaskerék Rozetta Ablak" díszítéssel

Meglehetősen sok drótból fontam össze. A világosabb bronz-barna és egy sötétebb barna  drótot használtam hozzá és 3 darab akril gyönggyel díszítettem.
Különleges darab ugyanis a megszokottól eltérően, a kék üveglencsét egy arany színű fogas kerékkel fedtem le.
A medálhoz egy 43 cm-es bronz lánc és delfinkapocs tartozik.

steamp9.jpg

Bronz-arany színű Réz Drót medál Sárkányszemes Üveglencsével 

Aranybarna réz drótból készítettem, melynek közepébe egy szintén arany sárkányszemes üveglencsét illesztettem. A drót közé a szem alá egy ehhez illő borostyán sárga üveggyöngyöt  használtam ráadás  díszítőelemként.
A medálhoz egy 41 cm-es bronz lánc és delfinkapocs tartozik.

steamp7.jpg

steamp1.jpg

Aranybarna színű Sárkány Gyurma Medál Zöld Sárkány szemmel 

Süthető gyurmából készítettem, és egy zöld szemes üveglencsét tettem a közepébe. A medál arany barna- bronz színezést kapott. Nagyon aprólékos munka volt összerakni, ugyanis minden egyes pikkelyt
egyesével tettem rá :)
A medálhoz egy 39 cm-es bronz lánc és delfinkapocs tartozik.

steamp6.jpg

steamp11.jpg

 

steamp5.jpg

ITT már meg is rendelheted :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr9616319310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása