Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2019. október 13. 17:10 - Gothicrosetteblog

Gothic Rosette fejdísz / Gothic Rosette headpiece

Ismét egy csináld magad prjoketet szeretnék bemutatni , amit még a nyár végefele készítettem. Aki járt az OGT, előfordul hogy látatta rajtam az alábbi képeken szereplő fejdíszt.

A tavalyi OGT-re készült, viszont nem pont úgy sikerült ahogy elterveztem, ezért újragondoltam, és elkészítettem az eredeti elképzelésemnek megfelelően.

Az első képen láthatjátok a korábbi verzióját.

 

I introduce to you a new DIY project, called Gothic Rosette headpiece. It had a first version, you can see it in the first picture. I couldn't do the laces on the top as good as I imagined so I changed it a little.

 

headd2_1.jpg

Aluminíum drótból készítettem egy vázat neki, amire felraktam a tüllt és a dísztő csipkét, majd ezeket ráerősítettem a hajráfra, és az előző fedíszből  visszatettem néhány kelléket a virágos pántot, szegecseket és a szemes fémdíszt.

I made a frame from wire and put the tulle on it. Sewed on the decoration laces and added all of these to the headband. I used again the studs and flower choker to decorate it better. And I also sewed back the silver filigree stuff with the eye pendant on the middle. It turned out lot more better than the last time, so I'm happy with it.

1d.jpg

2d.jpg

3d.jpg

4d.jpg

hpfin.jpg

Hamarosan lesznek fotók róla felvéve is. :)

Soon I will post photo while I'm wearing it :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr7715201300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása