Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2021. március 19. 19:10 - Gothicrosetteblog

How to make gothic shoulder piece? / Goth válldísz készítése

Coming now a DIY project of a gothic victorian shoulder piece. I made this last year. It is also photographed already on me.

I wanted to make this for sale, but not satisfied with the result too much ,so I  kept it for myself. I took some pics of the process,  I remember I couldn't wait to finish it up. It was very detailed and took long long time to complete. So I'm happy I could finished it and not dropping it to my gardrobe to leave for later finishing projects :)

I bought black laces for this and taking plastic braces from a corset ,combined them with wire. I covered all of these with black satin, and sewed the laces then. This whole thing also covered again with black satin. Sounds easy and fast right? But it wasn't :)

 

Egy csináld magad projektet mutatok be. Tavaly készítettem, és még akkor befejeztem. Sőt fotókon is szerepel az alábbi válldísz.

Eredetileg eladásra szántam, de nem vagyok vele teljesen elégedett, ezért megtartottam magamnak.  Készítettem néhány képet a folyamatról isEmlékszem alig vártam, hogy befejezzem :) Meglehetősen időigényes és aprólékos munka egy ilyen kiegészítőt összehozni és inkább a befejezésre koncentráltam mielőtt félredobtam volna, hogy majd egyszer ez is kész lesz. Akadnak ilyen alkotások sajnos amik ott hevernek félkészen már egy ideje a szekrényben :)

Külön rendeltem hozzá csipkéket. A merevítéshez egy fűzőből szedtem ki a műanyag  merevítőket, melyet dróttal kombináltam. Majd szaténnal borítottam, és utólag varrtam rá a csipkéket. Ezután ismét körrbevarrtam szatén szalaggal az egészet. Így leírva nagyon egyszerűnek és rövidnek tűnik.

sh4.jpg

sh5.jpg

sh3.jpg

sh2.jpg

sh1.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr3416463874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása