Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2020. december 09. 20:43 - Gothicrosetteblog

The witch

Megpróbálkoztam a Witchy avagy boszorkányos stílussal, ami manapság eléggé felkapott, de ennek ellenére nekem nagyon tetszik. Kicsit ismét viktoriánusra sikerült a fejdísz miatt ugyanis a kalappal nem sikerült olyan fotókat készítenem amilyet elképzeltem.  Ezért maradtam a fejdísznél :)

A tavalyi vámpír fotózáshoz hasonlóan, ismét összeraktam egy csendéletet sok sok növénnyel. Szerencsére a fotózáskor találtam páfrányt a kertben, ami remek szibólumként és kiegészítőként szolgál ehhez a stílushoz.

Volt még egy fekete míderem, amit most bársonyos bőrhatású anyaggal dekoráltam. Erre varrtam 1-1 fekete  holdat. Ezt az egészet pedig körbevarrtam bársony csíkokkal.

A szoknyát  át kellett szabjam, hogy ne legyen túl hosszú. A felső a szokásos, bár szerintem ide még jobban illik mint a viktoriánus szettekhez. A többi pedig a kiegészítő a nyakpántok, fejdísz és a denevérszárny a cipőre. Egyik kedvencem.

Here is my first try of looking like a witch. This style is so popular, but I love it so much. It turned out a little like victorian again, because of the headdress. The hat was too big for my head and I could just choose one photo with that.

I made a still life again for this shot like in the vampire one. I found some plants and luckily fern as well in my garden. This fits well to this style.

For the outfit I chose a long black witchy skirt. I had a simple black corset mieder what I transformed exactly for here. It got an occult design with moon symbols, that are made of velvet. The black top is what I usually wear.

The accessories are the Moon phase choker, the Ankh choker , the headpiece with skull and moon pendants plus the stuffed black patent bat wings. You can find all of them in my shop.

set.jpg

m3_1.JPG

m4_1.JPG

m7.jpg

m6.JPG

m1.jpg

 

 Ha van neked is ilyen fotózásod oszd meg kommentben. :)

If you have photos in this style, fell free to share in comments. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr4916258168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása