Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2018. augusztus 20. 21:18 - Gothicrosetteblog

OGT 2018 élménybeszámoló

Ahogy ígértem írok beszámolót az OGT-ről. A vásár szempontjából elég jól sikerült az esemény, ezért külön köszönet minden vásárlónak nézelődőnek és nem utolsó sorban a sok dícséretnek amit a munkáimért kaptam :) Szinte végig ott álltam az asztalnál, ezért sajnos nem tudtam elvegyülni amit nagyon bánok, mert volt több ismerős, barát akikkel szerettem volna találkozni, de mikor épp ráértem nem láttam őket vagy fordítva épp elfoglalt voltam mikor ők megjelentek. Ezért jövőre igyekszem valahogy másképp alakítani, és remélem jobban sül el ez a része az eseménynek.

Már sötétedéskor jutott eszembe, hogy csináljak képeket mivel az elején eléggé el voltunk maradva a pultok felállításával, és már jöttek is a vásárlók. Szóval íme néhány fotó. :) A fűzők Ligthning Dark munkái, a kép jobb oldalán pedig a Phoenix Design ékszerei találhatóak. A többi pedig Gothic Rosette.

ogt2018.jpg

ogt2.jpg

ogt3.jpg

ogt4.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr2014178167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása