Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2017. november 10. 12:03 - Gothicrosetteblog

Gothic Rosette

Sziasztok!

Ez a blog a Gothic Rosette ékszerekről és kiegészítőkről fog szólni.Információkat találtok az alkotásokról azon belül a készítési folyamatokról, az offline vásárokról és ehhez hasonló dolgokról.Tehát érdemes lesz olvasni mivel így benézhettek mi is zajlik a színfalak mögött :) Akik számára mindez nem fontos, nekik ajánlom a Gothic Rosette facebook oldalát ahol továbbra is a legújabb ékszereket  követheted nyomon.

Most pedig bemutatkozásképp néhány szó az egész GR-kézműves dologról. Mindig is szerettem kreatívkodni valami sajátot létrehozni, az élet több területén első sorban a kézműves világban. Az ékszerkészítés pár éve vált hobbimmá, előtte nem terveztem, hogy ilyesmivel fogok foglalkozni, azonban tizenévesen sokszor készítettem használt táskákból, csizmákból csuklópántot, karpántot, és nyakpántot is. Miután megismertem a goth szubkultúrát egyre inkább kezdtem elmélyülni ezekben, és kipróbáltam milyen erre szánt kellékekből  alkotni. Kezdetben nyakpántokat varrtam csipkéből, és kidekoráltam üveglencsés medálokkal, melyekbe saját festmény repróját tettem bele. Íme egyik legelső ilyen nyakpántom, melynek azóta már van gazdája :)

EN:

Welcome to Gothic Rosette blog!

This blog is about everything what is Gothic Rosette. You find here DIY projects, behind the scenes posts, market experiences, also the jewelries and accessories, so really everything. Follow if you are curious of all of these, if not then I suggest you to like GR Facebook page to check out the newest creations.

And now I tell you to introduce this brand where it began. I started making accessories and jewelry when I was teen.  I made chokers from used bags and boots what I found at home. I've never planned to selling them one day. Needless to say I've always loved the dark side of clothing and I was very happy when I found the gothic subculture. It made me to continue it seriously and making jewelry not just for myself, but also to other people.

One of my very first piece was this black laced choker, it is totally hand sewn and the photo in the glass cabochon is a photocopy of one of my painting. It is sold of course :)

gggggth.jpg

Ez pedig egy másik régebbi alkotás melyen egy saját festmény szerepel aminek a repróját használtam az üveglencsés medálhoz. ( az előző képnél szintúgy)

EN:

And here is another old choker with my painting reproduction as you can see in this picture.

festennyelnyakpant.jpg

Szóval eleinte ilyen és ehhez hasonló dolgokkal találkozhattatok GR név alatt, majd kicsit később úgy gondoltam kellene új dolgokat kitalálni, ami még nagyobb részben kézműves ékszer. Ezért nem csupán a nyakpántokat kezdtem el bonyolítani azáltal, hogy több fajtájú , színű csipkét és szalagot használtam, hanem belevágtam a drótékszer készítésébe. Mint látjátok nincs két egyforma egyikből sem, ez a kézművesség sajátossága, ami azért jó, mert  teljesen egyedi dolgokat hordhatsz, mely garantáltan nem jön veled szemben az utcán :)

EN:

So in the first year I made these and similar choker like these, then I thought need to find something new method, and make chokers more complicated with sewing more type of laces and tapes together and found a completely new jewelry the wire wrapped ones. There aren't two pieces that are the same, all is different and this is the speciality of handmade items.

kekoriasszemes.jpg

 A nyakbavalókon túl bővítettem a listát a karkötőkkel, csuklópántokkal, és egyéb kiegészítőkkel,utóbbiakból kevés készült és/vagy megrendelésre, mint például gyűrűk, fülbevalók, hajdíszek. Tehát ahogy eddig írtam itt minden a kézművességről szól, a csináld magad angolul DIY irányzatból indul ki mely összeegyeztethető a goth szubkultúra alapjaival. Ezzel együtt pedig az önkifejezés nagyon fontos szerepet kap.

I also started to make bracelets from wire and laces, and some more type pf accessories, like earrings, rings or head pieces. The last 3 ones mainly for requests. Now you know  the GR story, everything started from DIY which is also a very base of gothic subculture, and I still love DIY projects, it is about self expression.

ezustbarnaszemkarkoto.jpg

kekszemeskarkoto.jpg

viktorianus2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr2713229393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása