Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2018. április 13. 20:57 - Gothicrosetteblog

Tavaszi MondoCon 2018. -beszámoló

Ahogy ígértem írok beszámolót a tavaszi conról. Hol is kezdjem?  A szokásos módon nagy sürgés forgás az utolsó napokban, mivel mindig eszembe jutott még valami hiányzó dolog.  Ami kimaradt a conra készülős blogbejegyzésből ,ezek a denevéres díszek melyeket a paraván tetejére ragasztottam:

deneverdisz.jpg

Aztán szintén előtte pár nappal kinyomtattam a Gothic Rosette logót ,hogy  kikerülhessen végre, mert korábban valahogy elfelejtettem,hogy ilyen is kéne. Ennek a szélére egyébként csipkét ragasztottam, hogy ne legyen olyan snassz, hogy csak egy logó. Eredetileg nem így akartam, hanem formára vágni,de a nyomtatás nem pont olyan lett ahogy elterveztem.

mondot2.jpg

Volt néhány olyan ékszer melyeket nagyon sajnáltam kitenni,mert nekem is kellett volna,végül  csak sikerült tőle megválnom, és nagy részét pont el is vitték 1-2 kivételével.Az egyik ez a karkötő:kekezustkarkoto2.jpg

Még tavaly csináltam, a Facebookra se tettem fel,mert annyira tetszett, meg felvettem a  zenés videómhoz ,bár nem igen látszik benne. Egy nagyon kellemes őszi délelőttön készült. Valami hasonlót biztos fogok készíteni a közeljövőben.

Visszatérve az eseményre, az elején kicsit nehezen indult, aztán jöttek egyre többen, és sok visszatérő vásárló volt, meg sok névjegykártyát vittek.Megint láttam valakiken tőlem vásárolt ékszereket. Mindig nagyon jó látni, hogy sok idő múlva is szívesen hordják amit készítettem.Pozitívum volt még, hogy  nagyobb asztalokat kaptunk így jobban elfértünk. Sikerült felavatnom a tavaly átalakított míderemet, melyről még tartozok bejegyzéssel, ami késik nem múlik, egyszer eljön az ideje , ígérem. Kép az most nem készült rólam.Röviden ennyi. Remélem hamarosan bele tudok kezdeni egy új fajta ékszer készítésébe, és jön majd a nyári kollekció, bár az még kicsit odébb van. Szóval kövessetek továbbra is,mert új dolgok várnak.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr5613832978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása