Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2018. szeptember 25. 19:45 - Gothicrosetteblog

DIY-KillStar stílusú felső

Már egy ideje folyamatosan belefutok a KillStar cuccokba, leginkább Nekromancicánál látom őket ^ ^ ,ezért gondoltam most már tényleg megnézem milyen cuccaik vannak, meg mi ez a márka valójában. 

Elég nagy népszerűségnek örvend, és szerintem már túlnőtte a korábban indult hasonló brandeket, ami nem csoda hiszen nagyon eltalálta a sötét szubkultúra ízlését. Szóval addig addig nézegettem a honlapjukat, mire eszembe jutott van egy fekete hosszú ujjú felsőm, amit megcsinálhatnék hasonlóan. Nem rég egy DIY vlog kapcsán elkezdtem átalakítani. Eleinte úgy tűnt, nem sikerült amit akartam, ezért módosítottam az ötletemen, és sokkal jobb ötletem támadt, mint amit először elképzeltem.

Ezen a képen nem sok látszik, itt már le van vágva a teteje és 1-2 pántot sikerült felvarrnom.

killstar.jpg

 A pántok után következett a minta, melyet szaténszalagokból tűztem rá, hogy ne mozduljon el  varrás közben. Ahogy a képen is látható ez egy fordított pentagram.

killstar2.jpg

killstar3.jpg

Közben alátettem egy farostlemezt,mellyel kifeszítettem, így könnyebben ment a varrás.

killstar4.jpg

Végül elkészült, nem lett tökéletes, nem vagyok varró se szabó, de célnak megfelel, és pont ilyen nincs a KillStar cuccok között se. :)

killstar5.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr2514260961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása