Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2017. november 11. 13:55 - Gothicrosetteblog

DIY Míder- Hogyan dekorálj ki egy egyszerű mídert?

Ebben a bejegyzésben részletesebben mutatom be a bordó míder átalakítását, amit már korábban közzétettem a Facebookon. Bár sajnos fotókból nem készítettem eleget, de ami van azokat külön-külön illesztem be, hogy jól látható legyen.

Pár éve egy turiban vettem ezt a darabot. Arról hogy eredetileg "lecsupaszítva" hogy nézett ki nem készült fotó. Ennek oka, hogy nem volt annyira érdekes, viszont láttam benne fantáziát ezért már akkor úgy gondoltam egyszer majd átalakítom. Anyagát tekintve egy egyszerű fekete inkább műszálas anyagra tippelnék, melyet két oldalt fűzők díszítenek (ringli és szatén szalag) elején a merevítők alatt szintén fekete szaténszalaggal van dekorálva. Első körben 1-1 sáv csipke szalagot varrtam 2 szatén szalagra, közé bársony pántot tettem karikával és ringlihez hasonló kellékkel mely ragasztva volt emiatt egyet kettőt gyakran elhagytam. Ezért is döntöttem a tovább alakítás mellett. Ezenkívül alul felül körbe varrtam tüll anyaggal. Mivel viszonylag sokat volt rajtam, a merevítők meghajlottak, a tüll itt ott a varrásnál kilazult tehát elég sok  mindent át kellett rajta alakítani. Első átalakítás után így nézett ki:

 

ENGLISH:

Nowadays getting harder to find a simple corset/ mieder in second hand shops so I'm glad I bought this years ago. There was a little eyelet decoration on it. I kept it there, I really like stuffs like that. I sewed the lace tapes and put velvet tapes with the eyelet stuffs and rings. I wasn't satisfied with the result too much ,and I lost some of the eyelets, because those weren't real ones , I just put them with glue. Then I decided to remake it again  :) My first try of remake was this:

 

fuzodiszites2.jpg

Miután ezek a díszítőelemek lekerültek róla,bordó szatént varrtam középre:

So I removed all these things from it and filled the empty space with red satin and tulle.

bordo1.jpg

A következő fotó egy eléggé előrehaladott állapotot mutat be. A bordó anyagra került még egy réteg tüll, és az e mellett lévő szaténcsíkokra visszavarrtam a csipkét. Ezen kívül található még 1-1 szatén csík,melyre került díszítő:

Then I sewed back the laces and decorated with frill around up and down. I decorated with that stuff next to the laces. At the end I laced black satin in the middle.

bordo2.jpg

Közben már alul rákerült a fodor is, mely a tüll helyett lett rávarrva. A következő képen pedig az elkészült változata látható. Mivel az egészet kézzel varrtam így elég hosszadalmasra sikerült a folyamat. Többször ugrottam neki mire kész lett, de megérte, mert szerintem sokkal jobb lett mint eredetileg. Már korábban szerettem volna hasonló  mídert,de úgy döntöttem megcsinálom magamnak, így egyedi lesz.

Instead of tulle I sewed a frill on the top and bottom  of the cloth. In the next photo you can see the finished one. It took so long to make it becuase made without machine. Took some days to complete, but worth it. Unique and nobody has the same :)

bordo3.jpg

Akinek tetszett a bejegyzés jó hír, hogy lesz még egy  míder átalakításos poszt, mely mostanában készült el. Azonban majd később teszem közzé, addig is lehet kíváncsian várni :)

If you liked this post follow me, there will be more stuffs like this in the future :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr5213232013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása