Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2018. augusztus 10. 18:32 - Gothicrosetteblog

Készülődés OGT-re

Egy gyors blogbejegyzés következik, mert már rég volt és holnap lesz a nagy esemény az Országos Goth Találkozó  melyre ismét mint vásáros jutok el. Készülök  már egy ideje ékszerekkel , és most magamnak is készítettem pár dolgot.

Csináltam  fejdíszt, ami nem lett tökéletes,mert nem sikerült a csipke keményítés, meg még 1-2 dolog rajta, de nekem most jó lesz. headd2.jpg

Nagyjából ilyen lesz a ruhám,  tablet-el fotóztam ezért nem a legjobb minőség, a fényképezőm sajnos elemes, és az önkioldó nagyon meríti,ezért azon csak ritkán használom ezt az opciót.

m2.jpg

 

Ez pedig a már korábbi blogbejegyzésben említett karkötő hasonmása. Magamnak csináltam, de megy az Etsy-re. Holnap tesztelem a tartósságát és az esetleges hibáit :)

bluekark1.jpg

Remélem mindenkinek jól telik az idei OGT, és ha nem felejtem el, és időm engedi írok beszámolót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr3914173993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása