Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry

2019. június 28. 17:58 - Gothicrosetteblog

DIY goth viktoriánus szoknya / DIY gothic victorian skirt

Elég régóta szerettem volna egy hosszú valamilyen goth stílusú, jellegű szoknyát olyat ami egyedi, ezért készítettem egyet a magam módján. Szerencsére volt hozzá alapanyag régebbről. Összességében hasonlít azokhoz melyeket nézegettem, viszont a rendelkezésre álló anyag kicsit korlátozta az elképzeléseim, de így is azt mondhatom elégedett vagyok az eredménnyel.

Tehát az alábbi szoknyát találtam legalkalmasabbnak átalakítani. Tetszett az alján lévő fodor, volt rajta az elején egy zseb, ami mint ötlet jó, mert számomra a zseb egy praktikus dolog, és emiatt sem vagyok oda a szoknyákért, mivel nincs rajtuk. Ettől függetlenül nem tetszett a kivitelezés, és végül nem oldottam meg, hogy rajta maradjon.

skirt1.jpg

Mindkét oldalt bevettem a derekából, és elkezdtem szűkíteni, karcsúbbra varrni.

skirt2.jpg

Ez így nem tetszett, ezért tovább szűkítettem, ami azt eredményezte hogy nem lehetett nagyobbat lépni benne. Az anyaga nem nyúlós, viszont vízhatlan. Jól jött mikor szakadó esőben kellett menni benne a conra nem ázott át :) Az alábbi képen a végleges formája látható.

skirt4.jpg

...és akkor most már jöhet a díszítős része. Ehhez azonban szükség volt egy másik szoknyára. Elfelejtettem képet készíteni, hogy nézett ki. Egy rövid tüll szoknya amit a gyerek részlegen találtam, ezért kivételesen derékban passzolt, meg a dereka gumis volt. Csak egy ilyen kép van róla felvéve.

m88.jpg

Két réteg tüllből állt melyet szétszedtem és a fodor felé elkezdtem felvarrni, majd a zsebből a követketző fodrot, ami sajnos nem ért körbe. Emiatt kiegészítettem még tüllel. 

skirt5.jpg

 

 skirt6.jpg

A tetejét ismét tüllel díszítettem. A gumis derekat felvarrtam a legtetejére, biztos ami biztos, nálam sose lehet tudni. A végeredmény tehát ilyen lett. 

skirt7.jpg

m.jpg

Remélem tetszett a bejegyzés, és inspirálnak Titeket is valamelyest ezek a DIY dolgok, még ha ilyen ritkán is posztolok ilyesmit. Mint tudjátok elég időigényes, no meg mire összeszedem az egészet mindennel együtt eltelik pár évszak :) Ha már az évszak akkor eszembe jutott az ősz, sokunk kedvence, kinek ne jutna eszébe ha épp megsül a napon? Na meg a Halloween, e két dolog pedig elég ahhoz, hogy máris elkezdjek gondolkodni milyen ékszereket készítek majd akkorra. De erről majd később, addig is gondoljatok a hűsítő nyári viharokra meg az elkövetkezendő viharos témájú Gothic Rosette ékszerekre amiről korábbi posztokban szó esett, és még a nyáron elérhetővé teszem őket, csak győzzétek kivárni ! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothicrosette.blog.hu/api/trackback/id/tr4814907380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kézműves goth ékszerek/Handmade gothic jewelry
süti beállítások módosítása